Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

«Πέντε λεπτά ακόμα, μπαμπάκα!»

 

Μια γυναίκα κάθισε σε ένα παγκάκι, δίπλα σε έναν άντρα που δεν γνώριζε.
“Αυτός είναι ο γιος μου”, είπε, δείχνοντας ένα αγοράκι με κόκκινο πουλόβερ που έπαιζε στην τσουλήθρα.
“Είναι όμορφος”, απάντησε ο άντρας. “Το κορίτσι με το λευκό φόρεμα που κάνει ποδήλατο είναι η κόρη μου”, είπε ο άντρας.
Μετά, κοιτάζοντας το ρολόι του, ο άντρας φώναξε στην κόρη του “Μαίρη, νομίζω ήρθε η ώρα να πάμε σπίτι!”
“5 λεπτά παραπάνω, σε παρακαλώ! Ας κάτσουμε 5 λεπτά ακόμα”, είπε η μικρή.
Ο άντρας της έγνεψε καταφατικά και η μικρή συνέχισε τις βόλτες της με το ποδήλατο. Λίγα λεπτά αργότερα, σηκώθηκε και πλησίασε την κόρη του.
“Είναι ώρα να φύγουμε.”
“Μπαμπάκα, σε παρακαλώ, 5 λεπτά ακόμα.”
Ο άντρας χαμογέλασε και συμφώνησε.
“Γιατί την αφήνεις να συμπεριφέρεται να έτσι;”, ρώτησε έκπληκτη η γυναίκα. “Πρέπει να είσαι πιο αυστηρός, αλλιώς θα το εκμεταλλευτεί.”
Ο άντρας αναστέναξε και είπε: “Ο μεγαλύτερος αδερφός της χτυπήθηκε από έναν μεθυσμένο οδηγό πριν από 5 χρόνια, όταν έκανε ποδήλατο εδώ. Ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να περάσω αρκετό χρόνο με τον γιο μου και τώρα θα έδινα τα πάντα για να έχω 5 λεπτά ακόμα μαζί του. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην κάνω το ίδιο λάθος με την κόρη μου.
Νομίζει, ότι έχει 5 λεπτά ακόμα για να παίξει. Αλλά, στην πραγματικότητα εγώ κερδίζω 5 λεπτά ακόμα να την βλέπω να παίζει.”
“Δεν υπάρχει πιο σημαντική προτεραιότητα από την οικογένεια. Περάστε όσο παραπάνω χρόνο μπορείτε με τους αγαπημένους σας και να είστε ευτυχισμένοι!
πηγήhttp://ergasianews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου