Κυριακή 22 Απριλίου 2018

Γιώργος Σαμπάνης - Πίσω - Official Video Clip



 Δείτε το πολύ συγκινητικό ταινιάκι με κεντρικό θέμα τη άνιση νόσο Αλτσχάιμερ…
Ένα πολύ ευαίσθητο θέμα, η νευροεκφυλιστική νόσος του Αλτσχάϊμερ που
οδηγεί τους ανθρώπους όχι απλά να χάνουν τη μνήμη τους, αλλά να παλεύουν
και για τον εαυτό τους, επηρεάζοντας βάρβαρα τον οικογενειακό κύκλο του
ασθενη, αντιμετωπίζεται με τρυφερότητα και σπάνια ανθρωπιά στο νέο
video clip του Γιώργου Σαμπάνη, ο οποίος μας έχει πια συνηθίσει σε
πολυεπίπεδα σενάρια και κινηματογραφική αισθητική στα βίντεο που
συνοδεύουν τη μουσική του.

 Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης
Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη

 Σκηνοθεσία: Γιάννης Παπαδάκος
Επιμέλεια: Μιχάλης Παπανικολάου

 Στίχοι:
Μόνο πληγές έχω στο στήθος,
εκεί που είχα μόνο καρδιά.
Η σχέση αυτή, άλυτος γρίφος,
κάθε σου λέξη, χίλια καρφιά·
και της σιωπής τα πουλιά
πέφτουν σε τοίχους κι αυτά φυλακισμένα,
ψάχνουν, αδιέξοδα πια,
τρόπο να βρουν για να φτάσουνε σ’ εσένα.

Ένας πόλεμος είσαι,
κι αγαπώ τον εχθρό·
μένω και πολεμάω
για να σκοτωθώ.
Ένας πόλεμος είσαι,
που έχω χάσει καιρό
μία άνιση μάχη,
μα δεν υποχωρώ.

Η ψυχή μου μένει πίσω,
μα η ζωή προχώρησε·
κι όποιος εαυτός γνωρίζω,
σε συγχώρεσε.
Η ψυχή μου μένει πίσω
και ας πάω μπροστά,
μοιάζει το κορμί μου άδειος δρόμος,
κι ούτε μια σκιά.
Ακόμα ζω.. Μηχανικά..

Νύχτες που πέφτω σαν αστέρι,
αυτοθυσία, για μια ευχή·
μόνο να μου απλώνες το χέρι
και να ορκιζόσουν μια νέα αρχή.
Σαν καταιγίδα μιλάς,
κι ας έχεις ήλιο ζεστό μέσα στο στόμα,
πόσα για σένα κρατάς,
σαν υποσχέσεις θαμμένες μες στο χώμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου