Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Δεν θα τα καταφέρω

Δε θα τα καταφέρω, δε θα τα καταφέρω, δε θα τα καταφέρω...

Κι ας μου λένε όλοι να το δω πιο αισιόδοξα αυτό που μου συμβαίνει.

Και ας περνάνε οι μέρες, οι βδομάδες οι μήνες. Όλα δείχνουν πως δε θα τα καταφέρω.

Και ας ετοιμαζόμαστε για εκλογές, κι ας τραγουδάνε τα ραδιόφωνα, κι ας παίζουν τα θέατρα και οι κινηματογράφοι, κι ας γίνονται γιορτές αλληλεγγύης όλο και πιο συχνά. Εγώ δεν θα τα καταφέρω!

Δεν πάει να με βλέπουν σαν αριθμό, σαν σύνολο, σαν άτομο; Όπως και να με μετράνε, εγώ δεν θα τα καταφέρω.

Γιατί τίποτα δε πρόκειται ν' αλλάξει με "καμία κυβέρνηση" και θέσεις εργασίας δε θα γεννηθούν από το πουθενά και όποιο πρόγραμμα και να έχω διαβάσει η ανεργία δεν είναι στην πρώτη γραμμή!

Προγράμματα επιδοτούμενα για τους νέους μπορεί να δημιουργηθούν, αλλά πραγματικές θέσεις εργασίας για ανθρώπους "κανονικούς" με "κανονικές" ανάγκες που να τους επιτρέπεται μια κανονική ζωή δεν θα δούμε τα επόμενα χρόνια.

Κι εγώ δεν έχω καιρό να περιμένω.

Γι' αυτό... δεν θα τα καταφέρω.
Α.Α
πηγή http://www.imerologioanergou.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου