Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Αγαπημένε μου υπάλληλε. Ευσυνείδητε, πιστέ και εργατικέ μου σκλάβε

 
Αγαπημένε μου υπάλληλε, τώρα που ζω τις τελευταίες στιγμές της ζωής μου, πρέπει να σου εξομολογηθώ ορισμένα πράγματα που ποτέ δεν κατάλαβες.

Ευσυνείδητε, πιστέ και εργατικέ μου σκλάβε, για το καλό σου δεν σου κολλούσα όλα τα ένσημα, έτσι κι αλλιώς τα ασφαλιστικά ταμεία τα χρεοκόπησαν οι κυβερνήσεις που εσύ ψήφισες.

Για το καλό σου, με το πρόσχημα της κρίσης, άρχισα να σου οφείλω δεδουλευμένα, για να συνηθίζεις σιγά σιγά.

Για το καλό σου περάσαμε στην εκ περιτροπής απασχόληση, για να είσαι ξεκούραστος, και εξακολούθησα να σου οφείλω δεδουλευμένα.

Κι εσύ πιστέ (κορόιδο) μου, νόμισες πως στήριξες την εταιρεία.

Για το καλό σου βοήθησαν οι κυβερνήσεις που εσύ ψήφισες να καταργηθεί το οκτάωρο, το πενθήμερο και οι συλλογικές συμβάσεις.

Για το καλό σου σε έστειλα στο ταμείο ανεργίας με εικονική απόλυση, αφού δέχτηκες να απαρνηθείς τα δικαιώματά σου σαν καλός και πιστός υπάλληλος.

Κατόπιν ελεύθερος κηρύττω πτώχευση, αφού έχω φάει τα ωραία εκατομμύρια που μου προσέφεραν οι τράπεζες, αφού έχω απλήρωτες οφειλές χιλιάδων ευρώ στα ασφαλιστικά ταμεία και φυσικά αφού έχω φάει τα δεδουλευμένα σου.

Αυτά τα τελευταία ήταν και τα καλύτερα.

Τα αξιοποίησα στα σκυλάδικα, στα καζίνα, στα πολυτελή αυτοκίνητα και στην ανέγερση των φτωχόσπιτών μου. Κι επειδή ήμουν τόσο καλός μαζί σου, πρέπει να κάνεις κι εσύ κάτι.

Πρέπει να ξαναγεμίσεις το ταμείο της τράπεζας κι επειδή ο μισθός σου (αν έχεις) δε φτάνει, δώσε το σπίτι σου - δεν σου χρειάζεται πια.

Ρεαλιστής , 48 χρ. , Αττική

imerologioanergou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου