Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Πενηντάρισα......


(Γεια σου πιτσιρίκο.)
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις…
Αυτά έγραφε ένας παλιός μου σύντροφος, αλλά δεν θα τον ακούσω.
Ξεφτιλίστηκα, ρε πιτσιρίκο, και θέλω να το μάθουν όλοι όσοι με συντροφεύουν στο blog σου.
Νοιώθω σκατά που ψήφισα το 1985 ΠΑΣΟΚ, αλλά και πιο χάλια που μετά απείχα.
Νοιώθω σκατά που μετά ασχολήθηκα με το εμπόριο, και, που φορώντας τα Armani και τα DG μου, ένοιωθα κάποιος.
Νοιώθω σκατά που βοήθησα λίγο κάποιους μετανάστες και νόμιζα πως έκλεισα το ανθρωπιστικό μου καθήκον
Νοιώθω σκατά που αρχή της κρίσης ασχολήθηκα με τα αγροτικά και μετά έτρεχα να παρακαλάω τον κάθε εμποράκο να αγοράσει την σοδειά μου, όχι πάντα με επιτυχία, κοιτώντας με και με ένα βλέμμα υποτιμητικό.
Νοιώθω σκατά που τον Γενάρη ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ και που μετά ΟΧΙ, και που μετά δεν βγήκε και η Ζωή.
Νοιώθω σκατά που δεν πήγα διακοπές τα παιδιά μου, που δεν μου ζητάνε τίποτα, που ενώ θέλουν παπούτσια, δεν λένε τίποτα, νοιώθω σκατά για την χώρα και το χρέος που θα τους παραδώσω.
Νοιώθω σκατά που μου δίνουν οι γονείς μου χαρτζιλίκι, ενώ παλεύω και δουλεύω πολύ.
Νοιώθω σκατά που πήρα δάνειο και τώρα δεν το πληρώνω.
Πενηντάρισα γαμώτο, και, αν εξαιρέσεις τον μεγάλους μου έρωτες, την γυναίκα μου και τα παιδιά μου, όλα τα άλλα τα έκανα σκατά.
Καλό μεσημέρι, φίλε πιτσιρίκε.
Ο Λίβας
Υ.Γ. Κυκλοθυμικές οι μέρες μου.
(Αγαπητέ φίλε, το γεγονός ότι τα κάνατε σκατά, αποδεικνύει πως δεν είστε σκατάς. Στην οικονομία της ελεύθερης αγοράς, η αποτυχία στα επαγγελματικά δείχνει πολύ καλό άνθρωπο. Κατά τα άλλα, μόνο οι έρωτες μετράνε στη ζωή. Άρα, είστε γαμάτος. Μια κρίση ηλικίας περνάτε, οπότε να ακούσετε τον «Πενηντάρη» του Ζαμπέτα και θα σας περάσει. Να είστε καλά.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου