Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Τι σημαίνει να είσαι Άνεργος

 anergoskazantz-nikol-akis
«Πολλοί συνάδελφοι με ρωτούν τι είναι αυτό που με προβληματίζει περισσότερο και επηρεάζει τις αποφάσεις μου, ως πιθανά αρνητική εξέλιξη και συνέπεια της κρίσης των τελευταίων ετών, στον εργασιακό μου χώρο.
Ευθέως τους απαντώ η ανεργία.
Το ενδεχόμενο να ξυπνήσουμε ένα πρωινό οι 240 νοματαίοι στο καζίνο και να βρούμε κλειστές πόρτες.
Πίσω από τις στατιστικές και τα ψυχρά νούμερα υπάρχει ένας μεγάλος αγνοούμενος, ο άνεργος και ο ψυχισμός του.
Άνεργος δεν έχω υπάρξει ποτέ, αλλά μετά την υπερεικοσαετή ενασχόληση μου με τα συνδικαλιστικά, μπορώ να ισχυρίζομαι ότι έχω γνώση της ψυχολογίας του βιώματος του κοινωνικού αποκλεισμού, στις διάφορα θιγόμενες πληθυσμιακές ομάδες.
Άνεργος, δεν είναι το άτομο που έχει χάσει τη δουλειά του.
Είναι ένα άτομο που έχει χάσει την ταυτότητα του, που δεν ξέρει τι να κάνει με τον χρόνο του, με την οικογένεια του, την ζωή του, τον εαυτό του.
Άνεργος δεν είναι κάποιος που ψάχνει για δουλειά, αλλά κάποιος που ψάχνει για στήριγμα επιβίωσης.
Μαζί με την δουλειά χάνεις στο συμβολικό επίπεδο πολύ περισσότερο από τα οικονομικά αγαθά.
Χάνεις την αυτοεκτίμηση, τον αυτοσεβασμό, την αξιοπρέπεια σου…!!
Χωρίς κρυσταλλωμένες επαγγελματικές ιδιότητες το άτομο δε σημαίνει τίποτα!!
Η διατήρηση της επαγγελματικής ιδιότητας λοιπόν, αποτελεί πηγή προβληματισμού και επιρροής των δικών μου αποφάσεων. Γιατί για εμένα, στη λίστα των συνδικαλιστικών προτεραιοτήτων προέχει η υπαρξιακή επιβίωση και ακολουθεί η οικονομική.
Γιατί μέσα από το επάγγελμα το άτομο κατοχυρώνει την υπαρξιακή του επιβίωση.»
Δημήτρης Καραγεωργόπουλος: Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου