Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022

Δίκη Μάτι: «Και που σώθηκα είναι σαν να έχω πεθάνει...»

 

Με τη συγκλονιστική φράση «και που σώθηκα είναι σαν να έχω πεθάνει...» η Ευανθία Σιδέρη, η οποία έχασε τη μητέρα και τον σύζυγο κατέθεσε τη δική της μαρτυρία για τα όσα τραγικά έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι, τον Ιούλιο του 2018.

«Κοιτούσα τι γίνεται στη φωτιά στην Κινέτα. Έξι παρά είκοσι, βλέπω παχύ καπνό που πέρασε από πάνω μας. Και λέω η Κινέτα έφτασα εδώ! Δεν μπορεί. Είχε περάσει ήδη η φωτιά αλλά εγώ δεν μύριζα, έχω χάσει την αίσθηση. Η κόρη μου έπαθε κρίση πανικού, γύρισαν τα μάτια της, ούρλιαζε. "Θα καούμε, πάμε να φύγουμε" φώναζε.. » είπε η μάρτυρας στην κατάθεση της.

«Έτρεχε μπροστά η κόρη μου η Περσεφόνη, πίσω εγώ και η μητέρα μου και πιο πίσω ο άντρας μου. Κάποια στιγμή τον χάσαμε. Μπήκαμε στο μονοπάτι. Η μαμά μου εκείνη την ώρα μου λέει «δε θα τα καταφέρω, άφησε με». Της λέω πάμε. Φτάνουμε στα σκαλοπατάκια και ξαφνικά η κορη μου φωνάζει «μαμά καίγεσαι!». Πετάω ρούχα και πέφτω στη θάλασσα, βλέπω δευτερόλεπτα πριν την κόρη μου να αρπάζει τη μάνα μου και να την τραβάει στη θάλασσα. Τις έχασα. Έπεσε μαύρο πέπλο παντού. Βρήκα μια ξέρα και κάθισα. Ούρλιαζα για ώρες. Και που σώθηκα είναι σαν να έχω πεθάνει» ανέφερε η μάρτυρας.

«Καμένα μωρά, καμένες μανάδες. Καίγανε τα πάντα. Ήταν ένα πράγμα ασύλληπτο. Ήμασταν μόνοι μας τελείως. Μετά από ώρες ήρθε ένα μεγάλο καΐκι. Να γίνεται χαμός. «Τους καμένους πρώτα!» να φωνάζουν. Ήρθε ο άντρας μου κατάμαυρος, μου λέει «αγάπη μου» και λιποθύμησε. Παίρνω την κόρη μου τηλέφωνο, μου λέει δε βρίσκω τη γιαγιά. Άρχισαν να ψάχνω σε ξέρες, μέσα στη θάλασσα. Τα είδα όλα. Πτώματα σε κατάσταση Πομπηίας. Τη χάσαμε τη μητέρα μου και ο άντρας μου μερικούς μήνες μετά κατέρρευσε από αυτό και πέθανε στο νοσοκομείο. Δικαίωση για τη μνήμη της μητέρας μου, του αντρούλη μου, της Χρύσας Σπηλιώτη που ήταν φίλη μου για όλους όσους χάθηκαν άδικα» περιέγραψε η μάρτυρας.

πηγή https://www.iellada.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου