Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Τετ - α - τετ εργαζομένων και διοίκησης στο Δήμο Αρτέμιδας

 dimarxeio2
Συνάντηση με την Δημοτική Αρχή είχαν την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014 τα Διοικητικά Συμβούλια του Σωματείου Δημοτικών Υπαλλήλων Αρτέμιδος και του Συλλόγου Εργατοτεχνιτών & Υπαλλήλων Δήμου Σπάτων με αντικείμενο τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι τόσο στο Δήμο Σπάτων-Αρτέμιδος όσο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση γενικότερα.
Στη συνάντηση, από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος κ. Δημήτρης Μάρκου, ο Αντιδήμαρχος κ. Αντώνιος Τούντας, ο Αντιδήμαρχος κ. Αντώνιος Νομικός, ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Μπέκας, ο Αντιδήμαρχος κ. Παναγιώτης Λάμπρου, ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Κρόκος, ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Σπάτων κ. Πέτρος Κατσούλης και ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Αρτέμιδος κ. Εμμανουήλ Κατσής. Στη συνάντηση επίσης παρευρέθηκε και παρακολούθησε ο νέος «Συμπαραστάτης του Δημότη» του Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος, κ. Χρήστος Ποθουλάκης.
Τα μέλη των δύο Διοικητικών Συμβουλίων των εκπροσώπων των εργαζομένων του Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος, έθεσαν αναλυτικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στους χώρους εργασίας κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως:
• Η σοβαρή έλλειψη προσωπικού και η συνεχιζόμενη αποδυνάμωση των Δημοτικών Υπηρεσιών λόγω συνταξιοδοτήσεων,
• η έλλειψη υλικοτεχνικών υποδομών και η παλαιότητα του στόλου οχημάτων,
• η έλλειψη οργανωμένης Νομικής Υπηρεσίας στο Δήμο,
• η έλλειψη σύγχρονων και λειτουργικών Κανονισμών Λειτουργίας, κυρίως στις ανταποδοτικές Υπηρεσίες,
• η τοποθέτηση και ορθή κατανομή του υπάρχοντος προσωπικού με βάση τις πραγματικές ανάγκες των Υπηρεσιών με σκοπό την καλύτερη οργάνωσή τους και
• οι απαράδεκτες συνθήκες εργασίας, υγιεινής και ασφάλειας που επικρατούν σε πολλές περιπτώσεις.
Επίσης επισήμαναν στη νέα Δημοτική Αρχή καταθέτοντας ταυτόχρονα και κάποιες προτάσεις όπως:
• Την ανάγκη ενημέρωσης και «εκπαίδευσης» των Δημοτών των δύο Πόλεων σε θέματα όπως τα απορρίμματα και τα κλαδιά,
• την ανάγκη τροποποίησης και διόρθωσης του υφιστάμενου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας με σκοπό την διατήρηση και αναβάθμιση των Δομών και των εργαζομένων του Δήμου,
• την ανάγκη διατήρησης και δημιουργίας νέων εργασιακών θέσεων,
• την ανάγκη αναβάθμισης της Κοινωνικής Πολιτικής που εφαρμόζει ο Δήμος με ταυτόχρονη ενίσχυση όλων των Κοινωνικών Δομών (Κοινωνική Υπηρεσία, Κ.Α.Π.Η., Παιδικοί Σταθμοί κ.α.),
• την συγχώνευση των δύο Νομικών Προσώπων που λειτουργούν στο Δήμο, με μεταφορά αρμοδιοτήτων και προσωπικού σε Διεύθυνση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου,
• την ανάγκη διαδημοτικής συνεργασίας με όμορους Δήμους σε αρκετούς τομείς και δράσεις των Υπηρεσιών,
• την ανάγκη ολοκληρωμένου σχεδίου τοπικής διαχείρισης των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών και
• την διατήρηση του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα των Δημοτικών Υπηρεσιών αποτρέποντας πιθανές ιδιωτικοποιήσεις, καταργήσεις Υπηρεσιών και απολύσεις εργαζομένων.
Αποτέλεσμα της πολύωρης συνάντησης ήταν να υπάρχει συμφωνία σε αρκετά από τα θέματα που τέθηκαν, κάποια να χρήζουν περισσότερης συζήτησης και σε κάποια να υπάρχει διαφωνία. Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα πρέπει υπάρξουν και νέες συναντήσεις τόσο με τον Δήμαρχο όσο και με τους Αντιδημάρχους με σκοπό την καλύτερη και στενότερη συνεργασία μεταξύ Διοίκησης και εργαζομένων και στόχο την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι και οι Υπηρεσίες, πρόταση που συμφώνησαν και οι δύο πλευρές.
πηγή http://www.notioanatolika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου